top of page

איך ממגנטים?

במאמר זה נלמד איך ממגנטים שפע, זוגיות, רכב, בית, או את משרת החלומות

מגנוט מקום עבודה חדש

אחרי שלמדנו במאמר טיהור הבית הפנימי שלנו איך להסיר מחשבות שליליות ולמגנט חיוביות, הרחבנו את היכולת לחשוב חיובי, לשדר מצב רוח טוב, נוכל לזמן עבודה שאליה נוכל להעתיר את האנרגיה הטובה לסביבתנו.

קודם דמיינו ואחר כך כתבו את הכל , מוזמנים גם לגזור תמונות צבעוניות שקשורות לנושא ולהדביק

(פרסום של חברה המחפשת עובדים, אולי תוסיפו את שימכם על גבי הפרסום)

דמיינו את מה שאתם רוצים למגנט לחייכם.

דמיינו אותו בפרטי פרטים כחוויה שמתרחשת עכשיו בחייכם. בלשון הווה.

היכן העבודה, מה זמן הנסיעה לשם, מי הבוס/ית שלכם או אולי אתם ראש הצוות, מי האנשים שאתם עובדים איתם, את התקשורת שיש בינכם, כתבו את הרגשות שחווים כשאתם מגיעים לעבודה המיוחלת.

דמיינו את צבע הקירות, את מכונת הקפה. ממש הכנסו לפרטים קטנים.

דמיינו ברקע שיר מתנגן שמשמח.

שיש לכם פנאי להתעמל ,להפגש עם חברים, להגשים את עצמכם, ולעבור סדנאות להתפתחות אישית.

דמיינו שכבר השגתם את מה שרציתם.

דמיינו עצמכם בסרט המוקרן על מסך ענק ואתם שם חשים סיפוק, מוערכים, מתוגמלים, שמקשיבים לכם ושיש לכם הרבה משמעות בחברה, שאתם מאושרים.

טיפ - דמיינו לפני השינה, כמו טקס מעבר ממצב ערות לחלום, אלו זרעים ישירות לתת המודע שיש לו הכוחות להגשים עבורינו.

השלב הבא הוא לסמוך, להאמין ולשחרר את הבקשה ליקום.

כמו בנהיגת לילה, אנחנו סומכים על ה -60 מטר הבאים שיתגלו שוב ושוב, כל הדרך.

במקביל, בצעו פעולות חיפוש עבודה, בקשו מחברים עזרה ,הכנסו לרשתות למציאת עבודה.

היו פתוחים לכל מה שהיקום מציע, מכל כיוון.

משתתפת בסדנת השפע וההגשמה אצל חגית קושטאי מספרת:

"השראה: הגורם הראשוני המניע למחשבה, ליצירה ולפעולה, השראה יכולה להיות מאינספור מקורות ולהפתיע דווקא ברגעים פחות צפויים. התטא היליניג שמשמש כהשראה יומיומית עבורי הגיע במתנה לחיי לאחר מפגש של אחד על אחד איתך חגית המופלאה. אחרי מפגש איתך הבנתי שאת מסוג האנשים שאחרי שפוגשים אותם, מבינים שהם הגיעו כדי להישאר לנצח ולעולם, ושלא אשוב להיות מי שהייתי לפני המפגש איתך. ועל כך אני מברכת מדי יום.... כבר מזמן רציתי לכתוב על המפגש שהביא לחיי את כל הלמידה והקורסים של התטא הילינג שעברתי איתך . קורסים שחיזקו את הנפש שלי כל פעם ברובד אחר, נטעו בי אמונות חזקות ותומכות, הפגישו אותי עם חוויות עוצמתיות מטלטלות ומשחררות ,העלו בי את יכולת הפעולה והמוטיבציה והכי חשוב הכניסו לחיי לא מעט אנשים נפלאים ומופלאים. הקורסים אפשרו לי פתיחה של נתיבים חדשים בחיים ופרצו עבורי דרך משמעותית לביטוי האני העצמי, תוך שחרור של לא מעט פחד וכאב שליוו את חיי. העוצמתית שבחוויות נחוותה בשבוע שעבר לאחר קורס הגשמה ושפע שזימנתי כמתנה ליום הולדתי . במסגרת הקורס רשמתי הגשמה מפורטת לתהליך שרציתי לזמן לחיי. באופן מפתיע או שלגמרי לא...לאחר שבוע חוויתי התגשמות מ ל א ה של ההגשמה לפרטי פרטים בצורה מדהימה ובלתי יאומנת התגשמות שרק הוכיחה לי שוב את מופלאות התטא!!! רוצה שוב בהזדמנות זו שבא מוציאה במילים את שעל לבי גם פעולה ממש לא מובנת מאליה, להודות לכל התהליך ולך אישה יקרה שגרמת לי לאפשר לעצמי להכניס את כל הטוב והמופלא הזה לחיי . מאחלת לעוד הרבה אנשים להיות ברי מזל ולזכות בכל הטוב הזה....."

מאמרים מומלצים
מאמרים אחרונים
ארכיון מאמרים
חיפוש תגיות
No tags yet.
מצאו אותי בפייסבוק
bottom of page